tirsdag 10. mai 2011

Bjønn har blitt pappa!



Bjønn har blitt pappa til 5 valper :-) 2 svarte jenter, 2 svarte gutter og en brun gutt :-) Fødselen gikk bra sett bort ifra at de 2 første hadde så dårlig tid at de prøvde å komme ut på likt. Alle virker friske og spiser godt :-)


Jeg synes det var gøy at det kom en brun valp, det betyr at Bjønn bærer annlegget for brunt, og det har han mest sannsynlig arvet fra sin bestemor Oda :-)



Om dere vil vite mer kan dere besøke hjemmesiden til Eyla HER

9 kommentarer:

  1. Gratulerer som nybakt farfar!

    SvarSlett
  2. Oi, så kjekt da! Se så lykkelig mammaen ser ut da ,)

    SvarSlett
  3. Så moro! Det er ingen selvfølge å få fem velskapte valper :o)
    Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  4. Bra nyheter hoppas Myysan också ha brun gen :-o)

    SvarSlett
  5. Så fine!! Gratulerer!! Hva blir du nå Christian? Grandonkel eller no'?

    SvarSlett
  6. Ja, til disse valpene blir jeg grandonkel, siden jeg kaller meg onkelen til Bjønn, han bor jo hos min bror ;-) Hehe...

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Ser ut til å være et flott kull!

    SvarSlett