mandag 23. august 2010

Flytting og bytting

Har kommet i gang med skolen og forelesninger, går nok mye tid til skolen dette året. En hyggelig ovveraskelse var at hundene er velkomne til å være med når vi har feltkurs, altså uteaktiviteter :-)

Denne uka er Ida på ferie, så jeg passer lille Lina. Bjønn skal på utstilling i Drammen neste helg, så han er også her :-)

Toivo og Nieida er hjemme i Tinn hos min bror :-)

Lina og Bjønn har mye felles gener, og er nesten like mye i slekt som halvsøsken :-) Det merkes, de er ganske like i sinn og skinn, Lina litt tøffere enn Bjønn riktignok :-) Og begge tenker bare LEKE LEKE LEKE!

005

011

015

022

042 044

031 032

045

060

6 kommentarer:

  1. Fine bilder av flotte hunder!! Kjekt da treffer vi deg i Drammen på søndag!! Vi skal dit en liten tur!! Hvet ikke helt om det er noe vits for Roxie er så å si pels løs!!
    Ha en fin ettermiddag/kveld!!

    SvarSlett
  2. Så koselig :D Får "hjem"lengsel jeg!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du er kommet deg til rette i Bø. Det er jo gøy å studere da, selv om det er mye å studere, jobbe og ha hund. Etter min mening da :P

    Vi skal også til Drammen i helge, både lørdag og søndag! Så da sees vi :)

    SvarSlett
  4. Denne gutten har ikke fritidsproblemer :o))

    Ikke alltid jeg kommenterer bloggen din men jeg følger med! Lykke til med skole, hunder, utstillinger m.m. Så ses vi på Orre !!

    SvarSlett
  5. Ohoy!! Banjo får knallhard konkurranse i ringen i Stavanger:-)hehe du skulle dit ikke sant?..jeg håper hvertfall på en 1ste plass(gjør vi ikke alle det?)...Bjønn er såå flott,gleder meg til å se han og Belle.
    God helg dere!

    SvarSlett
  6. Bildene taler vel for seg! :-)
    Lina er i himmelen! HeHe!

    SvarSlett