fredag 17. februar 2012

Dagene hos oss…

Her går tiden fort med valp i hus og skolearbeid. Så bloggen blir desverre nedprioritert. Alle valpene er levert, og jeg har opprettet en Facebookgruppe for mine valpekjøpere, denne fungerer kjempe bra! Og mine valpekjøpere deler erfaringer, utfordringer og bilder. Slik har det vært veldig lett å følge med de alle sammen :-)

Nå er valpene registrert i Dogweb, og jeg venter på stamtavlene. Jeg venter også svar fra Optigen på gentestene av Max og hele kullet :-)

Kameraet mitt er fortsatt ødelagt og jeg har ikke skaffet meg nytt. Men her er noen dårlige mobilbilder;-)

140

153

151

145

Bilde tatt før valpene reiste:

139

3 kommentarer:

  1. Syns du skal spandere på deg nytt kamera jeg ;)

    Og herlige bilder av Miska (kommer hun til å bli hetende det eller får hun et "hverdagsnavn"?)! Og har hun begynt å få opp ørene sine? (:

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Miska kommer til å hete Miska ;-) Og hun kommer nok til å reise ørene ganske mye tidligere enn sin mamma, for de er på vei opp allerede ;-)

      Slett
  2. Fryktelig søt valp der med ørene på snei :)

    SvarSlett