søndag 16. august 2009

Biribilder

Fikk bildene fra Biri:-) Jeg kan ihvertfall ikke klage på dekningen… Måtte le av alle ansiktsuttrykka mine:-)

Lapphund utst Biri09_1452_edited-1

Lapphund utst Biri09_1454_edited-1

Lapphund utst Biri09_1477_edited-1

Lapphund utst Biri09_1764_edited-1

BIM Fagra og BIR Toivo

Lapphund utst Biri09_1778_edited-1

Lapphund utst Biri09_1782_edited-1

Lapphund utst Biri09_1979_edited-1 

Lapphund utst Biri09_1780_edited-1

Lapphund utst Biri09_1988_edited-1

Må trene litt på ringoppførsel gitt!

Lapphund utst Biri09_1995_edited-1

Lapphund utst Biri09_1997_edited-1

Lapphund utst Biri09_2005_edited-1

Lapphund utst Biri09_2009_edited-1

Lapphund utst Biri09_2170_edited-1

Bjønn i barn og hund…

Lapphund utst Biri09_2556_edited-1

Lapphund utst Biri09_2460_BIS finale

Lapphund utst Biri09_2491_edited-1

Tre fine hunder:-) Alva, Tussa og Toivo

Lapphund utst Biri09_2505_edited-1

9 kommentarer:

  1. Er dette bildene hun som satt ved ringen tok?
    De var jo kjempefine, jo! Også så mange det var!
    Det blir alltid en del morsomme ansiktsuttrykk på bilder! :)

    Så ikke forrige innlegg før nå, jeg! Nieida er jo kjempekjempekjempesøt! Blir hun med til Stavanger i september? :D :D

    SvarSlett
  2. Synes ikke du skal trene på endret ringoppførsel jeg Christian, vær deg selv, det er det som er best og koseligst! :) Og så fint Bjønn gikk i ringen!! Artig å se så mange fine bilder!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte resultater på begge "guttene" !!
    Dere kommer til Stavanger i september forsto jeg ?? Maila er meldt på, det har vært lite med lapphunder på utstillingene her i distriktet så det blir jo moro med flere i ringen denne gangen.
    Nå gleder jeg meg !!

    SvarSlett
  4. Det var fine bilder :o) Du kan trygt være deg sjøl, det vinner du jo på!

    Husker du forresten navnet til Biljas eller hva det nå var han het?? Lappisen fra Torpo på 1,5 år, jeg burde jo få tak i dem som bor så nær oss!!! De har hjemmeside, men jeg finner den ikke...

    SvarSlett
  5. Her var det mange flotte bilder ja! (og varierte ansiktsutrykk;)

    SvarSlett
  6. Nøve, her er hjemmesiden deres:
    www.opheimsjorde.com

    Sidsel, var ringoppførselen til Bjønn jeg sikta til da;-) Han synes det var litt kjedelig, så vi må få litt rutine i traven:-) Når han først vil, har han et kjempe fint steg:-)

    Nieida blir med til Stavanger ja:-)

    SvarSlett
  7. Dixie, ja dette er bilder fotografen tok:-)

    SvarSlett
  8. Takker! Nå fant jeg dem :o)

    SvarSlett
  9. Så kjekt at Nieida også blir med!!! :D
    Gleder meg til å få se henne! Og dere også igjen, selvfølgelig! :) Høres ut som det blir en del lapphunder på septemberutstillingen denne gangen! :) Så kjekt!

    SvarSlett