torsdag 14. januar 2010

Tur igjen:-D

018

031 027

044

039 054

055

064 033

5 kommentarer:

  1. Herlige bilder :) Ser ut som at hundene (og de 2beinte) koser seg :)
    Jeg skal kjøpe meg nye ski til helga,så her blir det skitur på oss ;)

    SvarSlett
  2. Takk for en herlig tur!
    Bonzo har ikke gjort annet enn å sove i dag :) Han er sliten og har drukket 2 skåler med vann. Må satse på flere slike turer, og håper at Ida og Oda blir med ;)

    SvarSlett
  3. FOR noen flotte bilder med lykkelige hunder og eiere. Dette så skikkelig digg ut Christian!

    SvarSlett
  4. Folk og dyr trives i Tessungdalen nå,ja. Du fortjener det også, jeg husker vinteren ifjor da du satt "værfast" på sørlandet og lengta heim...
    Det ser helt fantastisk ut, det der :o)

    Han er tapper, den unge Bonzo, syns jeg! Det er nok ikke bare bare å holdde følge med dere.

    SvarSlett
  5. Så deilig! Nå lengter jeg til fjells!

    SvarSlett