onsdag 3. mars 2010

Utstillingsplaner

NKK Hordaland (Påmeldt)

NLK Kongsberg (Påmeldt)

Stangehallen (Påmeldt)

NKK Kristiansand

Sundsvall

SKK Österbybruk og SLK Österbybruk (Påmeldt)

NKK Drammen og NLK Drammen

Avesta(Svensk vinner) (Påmeldt)

SLK Mora (Påmeldt)

Triple Dogshow (Påmeldt)

NKK Trondheim og NLK Trondheim

…………………………….

Faktisk en real jobb å melde seg på alle disse, og går utover lommeboka også gitt! Hehe, men skal bare bruke penger på dette og fjellturer i sommer, og fjellturer koster ikke all verdens. Litt må man jo bruke i ferien ;-)

Skal ha en uke i Sverige i Mai, og en uke i Juni, blir til sammen 8 utstillinger. Må være litt aktiv om jeg skal klare 4 CERT iløpet av året;-) Dette blir gøy:-)

………………………………….

http://www.vintervidda.net/19650333

12 kommentarer:

  1. Joda, bare Biri som mangler annonse nå.
    http://www.norsklapphundklubb.no/utstilling.shtml

    Ble lagt ut 25 februar og skrevet om på forsiden av nettsiden...

    Hehe, iløpet av de 4 første hadde vært gøy, men tror hun har en real sjans til å ta de iløpet av året. HAdde vært gøy om Bjønn tok et også:-) Men han bruker lang tid på å bli ferdig, så må nok vente litt på han... Noen utstillinger skal han allikevel på. Noen i Norge og 2 i Sverige...

    SvarSlett
  2. Her var det mange utstillinger. Skal på noen av de så da treffes vi sikkert. Må inn på sia til lapphunden nå hake fått med meg at de hatr lagt ut til Kongsberg og Drammen!
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  3. Tror ikke du skal kjede deg fremover :D

    SvarSlett
  4. Det ser ut som om det blir mye farting i år Christian:o) Det går sikkert kjempebra for dere (Nieida har jo blitt en dreven posør har vi sett:o)

    Nå fikk jammen jeg ut fingeren også, og meldte meg akkurat på til Kongsbergutstillingen:o)

    SvarSlett
  5. Dette ser jo gøy ut! Det blir ikke fullt så aktivt for oss, men vi får prøve å få med oss Kongsberg, Drammen og Biri, og så får vi se...
    Håper du når dine mål! Vi sees her og der, da!

    SvarSlett
  6. Jammen er du laupesjuk, Christian! 2010 blir ett spennende år for dere :o) Lykke til! Vi ses nok ett sted i Norges land i løpet av året.

    SvarSlett
  7. Ja, det blir noen utstillinger i 2010 ser jeg !!
    Det blir moro det, Lykke til !

    SvarSlett
  8. Jøss det var litt av ett opplegg! :-)
    Lykke til på ferden mot 4 cert!
    Men husk at du får konkurranse av Jippi! :-)

    SvarSlett
  9. Jada, hehe, men heldigvis har hun ikke et like tett program som oss så vi møter henne ikke hver gang regner jeg med;-)

    SvarSlett
  10. Heidu. Nå må jeg bare spørre, hvor gammel er yngstefrøkna igjen? hehe. Jeg prøvde å finne det ut i bloggen din, men kom ikke langt der gitt.

    SvarSlett
  11. 9 mnd i midten av denne mnd :-)

    Det står på hjemmesiden min da, som er linket i høyremargen, og i bloggarkivet under juni 2009, da hun ble født:-)

    SvarSlett