lørdag 9. mai 2009

En dag med dyr med mange, og uten bein!

Jeg sitter i fylkesstyret for 4H Telemark, og denne helgen hadde vi seminar(jeg dropper i morgo, for da prioriterer jeg utstilling).

Det var selvfølgelig en del foredrag og slikt, men det gidder jeg ikke fortelle om;-)

Etterpå var vi på et litt uten om det vanlige besøk i dyreparken etter stengetid, DET var gøy:-)(Vi fikk lov altså)

015

Mens jeg holdt denne slangen ble jeg fortalt at den antagelig hadde salmonellabakterier!

Men vi fikk desinfiseringsveske etterpå, så jeg får satse på at det går bra:-)

022

Tror denne var litt giftig, fikk ikke helt med meg når han snakka…

Konsenterer meg om å ikke miste den;-)

029

En kjempesøt, men STOOR pusekatt:-)

041

Dette var noen nyskjerrige krabater, som skulle teste det meste:-)

En stakk av med røykepakka og hellte ut all røyken!

(Når til og med apekatten skjønner at det er en dårlig idè, bør man kanskje vurdere å slutte? Hehe:-)

En annen apekatt ble fullstendig fasinert av pelsen på hetta til en av de som var med:-)

Artige skapninger:-)

 

Toivo derimot har hatt en fin dag med den svenske lapphunden Teela, flott å ha noen som kan være hundevakt:-)

129

048 

119

054

PS: Sportreningen var ingen umiddelbar suksess, så den får vi nok jobbe litt mer med… Han var egentlig ikke fryktelig interessert i blodet…

4 kommentarer:

  1. At du torde å holde de ekle krypene! Du ser jo rimelig avslappet ut også!!! Lykke til på utstillingen!

    SvarSlett
  2. Foretrekker hundebildene dine ;o)
    Lykke til på utstillingen!!!

    SvarSlett
  3. Enig med Nøve, foretrekker Toivo og Teela (vakker, vakker, vakker - ikke rart Toivo koser seg).

    Lykke til i Kristiansand. Spent på resultatet:o)

    SvarSlett
  4. Hanne og Bienna10. mai 2009 kl. 10:50

    Så gøy å møte så mange forskjellige skapninger.

    Jeg har en kamerat som har mange slanger (han har tillatelse) og jeg har fått holde bl.a. en svær pytonslange. Jeg ble positivt overrasket over hvor deilige de er å ta på!! Fasinerende dyr!!

    Tarantellaen er jeg usikker på om jeg hadde turt å holde - har litt edderkoppfobi...! Du var jammen tøff!

    SvarSlett