torsdag 31. desember 2009

10 Hundemål for 2010

 

  1. Bli mer strukturert rundt redningshundtreningen. Nieida skal bli en relativt solid sporhund iløpet av 2010.
  2. Vi skal ihvertfall ha fått inn noen av elementene i appellprøven(hverken jeg eller Nieida er veldig glad i lydighetsøvelser)…
  3. Gjennomføre NKKs Kynologikurs
  4. Stille en av hundene på Svensk Vinner, Norsk Vinner og Nordisk Vinner…
  5. Hundene skal til sammen ta 4 CERT(eller fler)…
  6. Minst en BIR eller BIM på en av hundene…
  7. Kjent PRA-status på Nieida(Bjønn er fri pga arv) og HD-røntging på Bjønn og Nieida.
  8. Jeg og hundene skal tilbringe minst en vinternatt under åpen himmel, og ha minst 15 fjellturer i løpet av året.
  9. Holde oversikt over hunderelaterte utgifter gjennom hele 2010.
  10. Møte flest mulig av alle i bloggegjengen:-)

……………………………………………………………..

Jeg skal jobbe nattevakt i natt, ønsker alle et godt nytt år:-)

 

Her er det allerede skutt opp raketter, bl.a mens vi var ute på skitur i dag. Heldigvis blir ingen av hundene redde når det smeller:-)

11 kommentarer:

  1. Store mål, men regner med at du klarer de :)

    Godt at ingen av hundene dine er redde, er spent på Kid's reaksjon rundt midnatt. Tenker å gå opp til sentrum her med han og håpe på det beste. Hittil har det kun kommet et lite boff på en rakett, etter det brydde han seg ikke :)

    Riktig godt nytt år til deg! :D

    SvarSlett
  2. Du har satt store mål men jeg er sikker på du greier det.
    Godt nyttår til deg og hundene !!

    SvarSlett
  3. Ja,mål må man ha for det nye året ;) Har satt meg mål jeg også. Dog ikke like mange som deg;)

    Godt nyttår til deg og voffsene ifra meg og mine voffser (^^,)

    SvarSlett
  4. Godt nytt¨år!! Vi ses nok på en eller annen utstilling i 2010!! Godt at hundene dine ikke er skvettene for raketter! Roxie tar åsså rakettene med stor ro! Hun kikker på oss av og til for å sjekke at dette er helt ok!

    SvarSlett
  5. Det var litt av noen mål du har satt deg, men du klarer det helt sikkert. Skal bli moro å se. Vi møtes nok på en utstilling eller to.

    SvarSlett
  6. Ja mål må man ha! :-)
    Men ett mål har du glemt ser jeg... HeHe!
    Godt nytt år til dere!

    SvarSlett
  7. Flotte mål Christian..og du kommer garantert til å gjennom føre de! likte best de 15 fjellturene jeg!

    SvarSlett
  8. Godt nytt år i Tessungdalen! Her var det klare mål for det nye året! Lykke til med gjennomføringa! Det klarer du! Men jeg lurer på hvilket mål Ida mener du glemte...

    SvarSlett
  9. Det var lurt å sette opp mål for 2010! Du klarer helt sikkert å gjennomføre alle sammen! De 15 fjellturene blir nok veldig kjekke for hundene! Gleder meg til å høre mer om dette i løpet av året! :D

    SvarSlett
  10. Godt nyttår, forresten! :D

    SvarSlett
  11. Godt nyttår til dere. Mange fine mål du har satt deg. Godt å ha noe å rekke seg etter ;-)

    SvarSlett