mandag 22. juni 2009

Mye som skjer!

Det første først…

Nå er det jo skrevet en del om Sandefjordutstillingen på de andre bloggene, så bare legger ut bilder jeg:-) Men vil si at det var hyggelig å treffe dere alle sammen:-)

Lappeplassen på utstillingen, med god stemning (ikke sikker på hvem som fortalte en vits her, men det må ha vært en god en… Se på Gry:-):

002

Toivo og Arja deler vannskål:

012

Søte Black Blossom Lady Arwen:

026

Charlie sier hade til Gry:

032

En vakker Honey, som var litt pelsløs for dagen:

035

Arja ble BIR valp, og plasserte seg som nr 4 i gruppen! Gratulerer! Gøy når det går bra med lapphundene i gruppefinalen, og i dag gikk det bra både i valpegruppen og voksen. For Aiko ble nemlig BIG 4 han også!

059

Alle BIGene,

4 Finsk lapphund

3 Norsk Buhund

2 Japansk Spisshund

1 Akita

067

BIG finalen for voksne:

083

En ringvandt champion:

100

En Flott dag!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Så til den viktigeste nyheten i dag!

Jeg har fått telefon fra Raili:-)

Pipari har fått valper! 2 svarte gutter, 3 brune gutter… OG 3 sjokoladebrune jenter!

En av disse jentene skal bli min!!! :-D

Verden er ikke så ille akkurat nå:-)

Regner med jeg får bilder etterhvert:-)

13 kommentarer:

  1. Gratulerer som pappa igjen, da Christian! Det skal bli moro å se bilder. Det begynner jammen å bli mange brune etterhvert!

    Det hadde vært moro å lese kritikken til Toivo også da..du er vel ikke skuffa over rødt ;o) Såg forresten Bjønn i NLK's heimeside :o)))

    SvarSlett
  2. Så fine bilder. Skal bli spennans å få se bildet av vesle jenta seinere!!

    SvarSlett
  3. Glemte kritikken hjemme, skal legge den ut når jeg kommer hjem. Dog, den er på tysk og med utydelig håndskrift! Så det blir et tolkningsprosjekt!

    1 kval 1 konk er jeg fornøyd med ja, etter 3 blåe i starten håper vi at vi kan være litt mer stabile på rødt fremover:-)
    Men han har jo 9 røde og bare 3 blå i alt da... Og 2 CK og 1 reserve Cacib, så han gjør det jo egentlig greit:-)

    SvarSlett
  4. Å, så koselig Christian - ei lita sjokoladebrun jente høres topp ut.

    Ønsket du deg brun tispe??

    SvarSlett
  5. Fargen er egentlig ikke så viktig...

    Men jeg liker godt svarte og brune hunder, og liker de mørkebrune bedre enn de lysebrune... så dette var midt i bliken det:-)

    SvarSlett
  6. Flotte resultater! Blir moro å se vesle frøkna etterhvert! Emma og Ragnhild

    SvarSlett
  7. Nå blir det kjekt å følge med på valpen framover! En sjokoladebrun jente hørtes kjempefint ut! :) Gleder meg til å se bilder av henne!

    Hun og Bjønn kommer nok til å ha det kjekt sammen! Jeg leste forresten også om ham på NLKs hjemmeside...

    SvarSlett
  8. Så gøy, gleder meg til å se bilder av jenta :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer Christian, så innmari gøy!! Dette blir mye å følge med på fremover. Gleder meg allerede til å se bilder av "datteren din" og søsteren til Toivo!

    SvarSlett
  10. Gratulerer til nybakt "pappa" Den jenta er heldig som kommer hjem til deg! :) Ønsker deg lykke til om 2 måndeder!

    SvarSlett
  11. Grattis pappa!!! Detta blir gøy. Nå er det bare å sette seg tilbake å vente på bildene. Jeg vil ha mange av dem.

    SvarSlett
  12. Å gratulerer med valper, da! :) Du må legge ut bilder så fort som mulig =P

    SvarSlett
  13. Nei, Arwen fikk desverre ufortjent blått i Sandefjord...

    SvarSlett