tirsdag 14. april 2009

På besøk til Lappejenta

Når jeg først var hjemme benyttet jeg sjansen til å reise på besøk til Ida Linås på Kennel Lappejenta.

Tiden fløy fort, og det gikk stort sett i lapphundprat hele tiden:-)

Vi ble godt tatt imot, spessielt Oda(Raiddokas Äitin Kulta) var glad for å fø besøk, både av meg og Toivo:-)

028

022

Også ble det lek selvfølgelig:-)

021

014

Både jeg og Toivo er litt småforelska i glade, sosiale og lekne Oda:-) Ho er virkelig ei koselig tispe:-)

Ho er jo faktisk tanta til Milli også:-)

Jeg har lyst på ei tispe med samme nydelige brunfarge:-)

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig besøk!
    HeHe! Artige bilder! :-) Jo Oda ble litt på flørter`n hun... Stakkar Toaivo. Overfalt av en aldri så liten våryr dame! :-)
    De to damene her er jo definitivt i hver sin ende av skalaen! :-) Ydmyket av den ene og overfalt av den andre... :-)

    SvarSlett
  2. Åh, så herlig å se bilder av Toivo og Oda!!! Tante Oda ser akkurat like sosial og blid ut som sin kullsøster og niese Milli. Så herlig å dra på besøk å prate lapphund leeeenge:o)

    SvarSlett
  3. Hehe, må le litt av den grettne eurasieren Fie som ligger i soffaen og kjefter når Toivo og Oda leker:-) Tenker ho sier "RO DERE! Gå hjem Toivo!"

    Mens Oda var helt i den andre enden av skalaen, det var jo såå gøy å få besøk!

    SvarSlett
  4. Moro å dra på lapphundbesøk. Ser ut som dere hadde det fint der.

    Fine bilder med Oda og Toivo.

    SvarSlett
  5. Artige bilder.
    Jeg er sikker på at Ida satte stor pris på besøket. Det må være veldig godt for henne å se hvor utmerket det går med Toivo :o)

    SvarSlett
  6. Ja det skal jeg love deg! :-) Jeg er veldig fornøyd med det hjemmet Toaivo fikk hos Christian! Han kunne ikke fått det bedre! Noe jeg er veldig glad for! :-)
    Så all ære til deg Christian for den jobben du gjør med Toaivo!

    SvarSlett
  7. Så koselige bilder. Roxie synes alltid det er stas å få leke med andre hunder. Skal på Kongsberg utstllingen til neste helg så da får hun jo treffe mange fl hunder. Det blir morro. Det er ikke noen av den rasen her vi bor. Ha en fin helg!!!

    SvarSlett