onsdag 29. april 2009

Dagen før dagen det blir spennende:-)

Her er kritikken jeg fikk på Toivo på Kongsberg:

Drøyt middels stor. Meget god type. God maske Hode, pene øyne og ører. God kropp og overlinje.

Litt avfallende kryss, derav lavt ansatt hale.

God benstamme. Godtagbare vinkler, bra bevegelser, bra pels og farger.

 

Ellers nyter Toivo dagene som gårdshund i Tessungdalen. Jeg synes jeg ser Toivo trives ekstra godt her. Flere folk og dyr og mye som skjer og å være med på:-)

I morgo skal jeg skrive et innlegg, slik at dere skjønner dagens overskrift:-)

Med bilder og hele pakka:-)

10 kommentarer:

  1. Hmmmmmmmmmmm Christian, basert på ett av dine tidligere innlegg, tør jeg bare gjette inni meg:o)

    Uansett så er det jo ekstra hyggelig at Toivo koser seg sånn som gårdshund i Tessungdalen.

    Skjønner at jeg må følge ekstra godt med i bloggen din i morgen:o)

    Kan du (få) noen tips om kopplam som ikke vil suge??? Jeg har aldri opplevd det før, og begynner å bli litt oppgitt.... Det er stor og fint og friskt, men vil ikke ta av bøtta eller flaska...

    SvarSlett
  2. Der sto det jo en forklaring på lavt ansatt hale også, sååå logisk ;o)

    Det må være noe du gleder deg veldig til imorgo, men bare hold oss på pinebenken, du.

    SvarSlett
  3. Åååå, nå ble jeg nysgjerrig...!

    SvarSlett
  4. Mye som skjer fremover, så her kommer det til å dukke opp en hemmelighet etter den andre;-) Jeg har ikke klart å holde alt helt hemmelig:-)

    Gry, Jeg husker vi "tvangsfora" små lam som ikke ville suge med plastsprøyte med melk i starten. Også når de ble litt større klemmte vi i munnviken slik at munnen måtte åpne seg og satte inn flaska, da gikk det stort sett greit etter å ha prøvd litt med de:-) Men dette har dere kanskje prøvd?

    SvarSlett
  5. Hmm... Dette blir spennende!
    Nå må jeg jammen huske å følge med i morgen! :)

    SvarSlett
  6. Dagen før dagen det blir spennende... vi må vente enda en dag?!`?

    SvarSlett
  7. Dette blir spennende! Du hvet i allefall åssen en skal holde folk på "pine benken". Ha en fin dag!!!

    SvarSlett
  8. .... og vi venter....;o)

    SvarSlett
  9. hm..nå er jeg spent! jeg har ikke lest her før nå.. så da slapp jeg å vente en hel dag.. ;) Hektisk for tiden her, men jeg prøver å følge med på bloggene så godt jeg kan!
    Kjempefin kritikk forresten ja, enig med hanne at det er no litt rart å få blått da ..
    Nei, no er jeg veldig spent på bildene som kommer altså.. ! :)

    SvarSlett
  10. Jeg må vel vente jeg også da!!!

    SvarSlett