onsdag 4. mai 2011

Best i Gruppa!!!

225119_10150566704180096_869575095_18814164_2529769_n

På søndag i Letohallen vant vi ikke bare BIR, men også BIG! Ekstra gøy var det at Max vant gruppa for en meget anerkjent finsk FL-dommer, som dømmer rasen mye i rasens hjemland, rasespesialer i Finland og Sverige. Jeg har flere måneder før dette, tipset NLK om denne dommere, om at hun er en vi gjerne kunne hatt som dommer på en spesial, dyktig, og med et brennende engasjemang for lapphunder, dommeren heter Tanya Ahlman-Stockmari. Og jeg er veldig stolt av Max som bare er junior, men har allerede 2 gruppeplasseringer i år :-D

Jessica Wedin tok noen bilder denne dagen.

Samme BIR og BIM som dagen før:

225873_10150117880659058_535869057_5696080_7604140_n

Tispa Woodshines Serum Serum, halvsøsteren til Warja, noe som er ganske tydelig i fargene ;-)

letoch

Max1 

Jeg har ikke liggi på latsia i ukedagene heller, skal blogge om det helt i slutten av uka. Da har jeg noen bilder å vise også ;-) Og på lørdag blir det en sørlandstur på oss ;-)

(Å jada! Jeg skal klippe meg!)

5 kommentarer:

  1. Gratulere med begge dagen.
    Så gøy at det går så bra:-)
    Jeg syntes du kledde skjegg og langt hår.

    SvarSlett
  2. Haha, Christian, hvordan visste du at jeg tenkte på det?!! Neida, fint med langt hår!

    Velkommen til sørlandet, regner med du skal gjøre rent bord her og! Vet ikke enda om vi kommer..er loppemarked skjønner du, så da var det dama eller mannens ønske?? Hmmm..så ja, vi får se ,)

    SvarSlett
  3. Dette var strålende! Gratulerer igjen. Det er nok mange som har fått øya opp for finsk lapphund, nettopp pga deg og din innsats ;o)

    SvarSlett
  4. Himla bra Christian! Det er vel fortjent! Veldig artig med den videoen som ligger ute, dere to har blitt en veltrent ekvipasje og nå :) :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer!
    Du har nydelige hunder, dere er kjempe flinke :)

    SvarSlett