fredag 6. mai 2011

Tur til Bondhusbreen

Denne uka har vi feltuke i Geologi og Landskap, og reist rundt å sett på forskjellige geologiske prosesser, bl.a har vi vært på Bondhusbreen i nærheten av Odda. Jeg kjørte bil, slik at hundene kunne være med, denne uka har jeg hatt Nieida og Max, i tillegg satt en dobberman/schäferblanding på med oss, hun het Luca og eies av ei i klassen min.

054

042

062

040

065

047

078

069

070

103

Så denne uka har hundene vært på lange turer hver dag :-) I tillegg til mine, og doberman/schäferblandingen, var det også en pomme med, her er bilde av de 4 hundene i klassa,

008

i tillegg har det vært med en dachs og en springer spaniel med noen av dagene ;-)

4 kommentarer:

  1. Så spennende,og så fine bilder av fin natur. Vi bor i et vakert land:o) Nieida og Max var sikkert veldig fornøyd med å få være med vil jeg tro.

    SvarSlett
  2. For noen flotte bilder!
    Heldige hunder det kan få bli med på så spennende natur opplevelser.

    SvarSlett
  3. Du får ta mig med åkcso liten fjäll tur :-o) det ser så fantastist ut

    SvarSlett
  4. Synnøve og Isis7. mai 2011 kl. 23:12

    Tenk om alle hunder kunne ha et så spennende og utfordrende liv--Ikke en kjedelig dag.
    Herlige bilder fra flott natur:-)

    SvarSlett