lørdag 15. januar 2011

Fjelltur på truger!

Har vært dårlig på å skrive om turer jeg har vært på i det siste, glemmer ofte kamera. Men skal prøve å skjerpe meg ;-)

I dag har Jeg, Ingrid og Max(mennesket) vært på trugetur. Vi hadde med oss Max(hunden), Toivo, Bonzo, Bjønn og Nieida. Det var myyye løssnø, og det ble en skikkelig treningstur ;-) Hundene fikk brukt litt energi de også ;-)

På turen i dag var det tydelig at det måtte avklares rang mellom Max og Bonzo. Ingen skikkelig krangel, men man kunne se de hadde en type “maktkamp”. I begynnelsen såg det ut til at Max skulle bli sjefen, enda han er yngre, men Bonzo sa endelig ifra. Etter det var alt greit, og de kunne leke normalt ;-) Nieida passer på at ting ikke blir for seriøst imellom gutta ;-) Rangen blandt gutta går helt etter alder ser det ut som, Toivo, Bjønn, Bonzo og nederst Max…

IMAG0040

IMAG0041

IMAG0045

IMAG0043 

Ingrid er litt av en kokk, og hadde bakt noe som begynner på P. Ikke Pizza, men det lignet litt :-P Men godt var det :-)

Etter turen laget hun taco, og vi så på filmen “Red”, mens hundene vekslet mellom å leke i hagen å ligge inne ;-) Takk for en fin tur! :-D

4 kommentarer:

  1. Fin, men anstrengende tur, tenker jeg! Da smakte det godt med mat!

    SvarSlett
  2. Gøy å høre fra turene dine igjen Christian. Det hørtes slitsomt ut. Alltid spennende å se på hundenes språk synes jeg, også er det alltid lurt å ha med en god kokk på tur:o)

    SvarSlett
  3. P I R O G E R ! ! ! :)

    Tusen takk for en fin tur, deilig å være i gang med truger igjen. Var også koselig at du ville være til middag, og se film med oss. Bonzo storkoste seg med mange hunder på besøk - han går fortsatt rundt og lukter etter dem :D

    SvarSlett
  4. Du må nok skjerpe deg litt,ja ;o) Jeg er skikkelig imponert over disse trugeturene deres, det ser seigt ut. Og gutta strider om rangen... Likevel, ETTER turene er det Nieida som vil lage mere liv og Ingrid som lager mat ;o)

    SvarSlett