torsdag 5. januar 2012

Ut av valpekassa!

Nå vil valpene gjerne utforske verden utenfor valpekassa. Så nå er gulvet dekket med filleryer så valpene ikke sklir på gulvet, og fritt frem for de å utforske stua! Jeg fant ut at jeg kunne filme dette, men det var ganske spontant, og jeg tenkte ikke på å slå av Dolly Parton og Creedence i bakgrunn ;-)

 

Kort tid etter denne filmen sovnet de i en haug i hjørnet. Med ett unntak, minstemann, han er en aktiv kar som er veldig glad i å løpe. Noen personlighetstrekk begynner å vise seg, men heldigvis har jeg enda noen uker på å bestemme hvilket hjem som passer pelsdottene best :-)

8 kommentarer:

  1. å så søte de er Christian, har lyst på en selv, men trur ikke det er lov til og ha dyr her fra elin k

    SvarSlett
  2. det der må jo være verdens beste "sutrelyd"!

    SvarSlett
  3. Hei så moro å se film av valpene:)
    det har jo skjedd mye fra vi så de sist.

    SvarSlett
  4. Så søte de er. Store fine småtasser.
    Koselig film!

    SvarSlett
  5. Fortryllende valpelyder og bra musikk :)

    SvarSlett
  6. Min Jojki kom løbende da hun hørte hvalpene og ledte overalt efter dem!! De er bare så skønne - og jeg ønsker mig så meget en brun. Godt jeg ikke ved hvor du bor!

    SvarSlett
  7. Så herlige! Var også en krabat her som kom løpende når jeg skrudde på videoen!

    SvarSlett