torsdag 25. juni 2009

Mobilblogg!

Nå har jeg kjøpt meg ny mobil med kamera som virker!

Jeg har også opprettet en mobilblogg, slik at jeg kan sende blogginnlegg fra mobilen:-)
Prøvde å få koblet mobilen opp til bloggen jeg har, men det gikk ikke gitt...

Mobilbloggen har jeg tenkt å bruke til direkteraportering fra utstillinger, for de som sitter hjemme og er spente på resultatene. Og til oppdateringer når jeg er uten dataforbindelse over litt lengre tid, slik som senere i sommer:-)

Mobilbloggen er linket til høyre under mine nettsteder:-)

3 kommentarer:

  1. Du har vært flink! Var og kikka på bildene. Det er tøft nå i varmen!

    ...jeg har oppdatert bloggen vår ;o)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med mobilblogg! :D
    Nå kan vi være ENDA mer med på utstillinger og andre ting dere holder på med! Det blir kjekt! :)

    SvarSlett