tirsdag 7. juli 2009

Døgnvill!

Etter helga har jeg blitt fullstendig døgnvill, og klarer ikke gjøre noe med det! Litt trøtt på jobb om dagen kan man si! Jaja, bare 3 dager igjen nå, det blir bra. Først fjelltur, så Nordisk leir i 4H i Breim i Sogn og Fjordane, så Sverige, så Biri! Gøy!

Møtte forresten en FL valp på byen på Lørdag. Den var fra Fjällfarmen, og hadde en skikkelig tjukk pels og ga meg en skikkelig nuss på haka:-) Ho ble litt ovverasket når jeg visste hvem foreldra og besteforeldra til hunden hennes var:-P

Glemte helt å fortelle ho om lapphundtreffet på Sørlandet til høsten, så håper ho er medlem av NLK slik ar vi får spora ho opp, så ho kan være med til høsten! Jeg kommer ihvertfall ned fra Telemark for å være med:-) Jeg, Toivo og Nieida:-)

Ellers gleder vi oss ustyrli til Biri, som alle dere andre:-)

8 kommentarer:

  1. Høres ut som du kommer til å få en travel, men helt sikker veldig kjekk ferie! Det blir kjekt å få møte dere på Biri! :)

    Vet du om det er bestemt noen dato for lapphundtreffet i høst? Håper vi får det til å passe, vi også! :)

    SvarSlett
  2. Tenker dame ble forskrekket når du ramset opp hvem som var foreldra og besteforeldra til hunden hennes!!
    Her gleder vi oss også veldig til vi skal til Biri og få treffe dere igjen og så får vi treffe noen vi ikke har hilst på før!! Kjempe artig!! Ha en god sommer videre!!

    SvarSlett
  3. Tenker dama ble overraska ja :o) Det er alltid moro å treffe andre lappiser, syns jeg. Foreløpig ganske sjelden her i dalen, men det har da skjedd. Da MÅ jeg hilse på dem!

    SvarSlett
  4. Det høres ut som du kommer til å få en deilig ferie.
    Forstår at dama var overraska når det kommer en fremmede kar og ramser opp hele hundens familie ;-D
    God sommer !!

    SvarSlett
  5. Døgnvill er fort gjort å bli i ferien. Jeg er godt på vei til å snu døgnet. Kommer vel til å slite vettet av meg når jeg skal tilbake på jobb.

    Har til gode å møte lapper her i Larvik. Skal vist bo en til her men jeg vet ikke sikkert.

    SvarSlett
  6. Dixie, jeg tror ikke det er bestemt noen dato enda. Om Marianne er inne å leser bloggen min kan hund jo bekrefte/avkrefte, eller si noe om hva ho har tenkt:-)

    Men hvordan skal det gå når jeg allerede er døgnvill FØR ferien? Hmm... Jaja, har gått greit på jobb i dag, selv om jeg er litt trøtt:-)

    SvarSlett
  7. Hahaha! Det var rett mann å møte på, han som går rundt med samtlige slektstre i hodet. Jeg hadde også blitt temmelig overrasket Christian:o) Det var morsomt!

    Når du er døgnvill før ferien, så er du jo i rute til ferien din begynner, og du slipper å "akklimatisere" deg den veien. Det høres ut som om du får en aktiv ferie i hvertfall:o)

    Vi gleder oss til å se deg på Biri:o)))

    SvarSlett
  8. innholdsrik sommer! :)
    Det blir veldig kjekt å endelig få treffe dere på biri! :)

    SvarSlett